Polityka prywatnośći i cookie

Polityka prywatności i cookie

Dowiedz się, jak postępujemy z Twoimi danymi osobowymi i dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo danych na naszej platformie.

Polityka prywatnośći i cookie

Polityka prywatności i cookie

Dowiedz się, jak postępujemy z Twoimi danymi osobowymi i dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo danych na naszej platformie.

Polityka prywatnośći i cookie

Polityka prywatności i cookie

Dowiedz się, jak postępujemy z Twoimi danymi osobowymi i dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo danych na naszej platformie.

Ostatnia aktualizacja: 01 stycznia 2025 r.

Postanowienia ogólne

Wstęp

Niniejsza Polityka Prywatności (Polityka prywatności) ustanawia zasady ochrony
Klientów Usługi i Użytkowników KFJ Inwestycje Sp. z o.o. (KFJ) w związku z
przetwarzaniem Danych Osobowych. Poniżej, opisany jest zakres Danych, które KFJ przetwarza w związku z korzystaniem z Usługi i Portalu (w tym stron internetowych), cele i sposoby przetwarzania, zasady bezpieczeństwa Danych oraz prawa Klientów i Użytkowników związane z ich przetwarzaniem.

Korzystanie z Portalu lub Usługi oznacza akceptację wszystkich zasad stosowanych przez KFJ. Jeżeli Klient lub Użytkownik nie zgadza się na zasady ustanowione w niniejszej Polityce, nie powinien rozpoczynać korzystania z Usługi i Portalu .

Słownik pojęć użytych w Polityce prywatności:

Dane Osobowe - Dane Klientów, dane powierzone KFJ do przetwarzania przez Klientów oraz dane Użytkowników, przetwarzane w związku z korzystaniem z Usługi lub Portalu.

Dane dotyczące aktywności w Portalu lub Usłudze - Dane dotyczące aktywności
Klientów w Usłudze lub Użytkowników w Portalu, dane dotyczące sesji, urządzenia
Klienta lub Użytkownika oraz systemu operacyjnego, przeglądarki, lokalizacji oraz
unikalnego ID rejestrowane i przechowywane za pośrednictwem plików cookie lub
skryptów śledzących (trackujących). Obejmują one w szczególności następujące dane: historia wyszukiwania, kliknięcia w Portalu, odwiedziny na stronie głównej i podstronach Portalu, daty założenia i logowania do Skrzynki, dane dotyczące korzystania z określonych usług w Portalu i Usłudze, historia i aktywność Klientów lub Użytkowników związana z komunikacją mailową między KFJ a Klientami lub Użytkownikami.

Dane podane w szczegółach Skrzynki - Dane rejestracyjne oraz informacje niezbędne do procesowania płatności.

Dane rejestracyjne - Dane podane w formularzach rejestracyjnych dostępnych w
Usłudze:

  1. W przypadku podmiotu niepublicznego będącego osobą fizyczną:

    1. imię i nazwisko,

    2. firmę - w przypadku osoby fizycznej będącej przedsiębiorcą wpisanym do
      Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo tytuł zawodowy - w przypadku osoby fizycznej będącej adwokatem, radcą prawnym, doradcą podatkowym, doradcą restrukturyzacyjnym, notariuszem, rzecznikiem patentowym, radcą Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej,

    3. numer identyfikacyjny REGON, jeżeli został nadany - w przypadku osoby
      fizycznej będącej przedsiębiorcą wpisanym do Centralnej Ewidencji i
      Informacji o Działalności Gospodarczej,

    4. numer identyfikacji podatkowej (NIP), jeżeli został nadany, lub informację o
      jego unieważnieniu lub uchyleniu - w przypadku osoby fizycznej będącej
      przedsiębiorcą wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji o
      Działalności Gospodarczej,

    5. adres do korespondencji - w przypadku osoby fizycznej niebędącej
      przedsiębiorcą wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji o
      Działalności Gospodarczej albo adres do doręczeń - w przypadku osoby
      fizycznej będącej przedsiębiorcą wpisanym do Centralnej Ewidencji i
      Informacji o Działalności Gospodarczej,

    6. numer PESEL, a jeżeli nie został nadany - niepowtarzalny identyfikator
      nadany przez państwo członkowskie Unii Europejskiej dla celów
      transgranicznej identyfikacji, o którym mowa w rozporządzeniu
      wykonawczym Komisji 2015/1501,

    7. adres e-mail,

  2. w przypadku podmiotu niepublicznego niebędącego osobą fizyczną:

    1. nazwę lub firmę, pod którą podmiot działa,

    2. numer identyfikacyjny REGON, jeżeli został nadany,

    3. numer identyfikacji podatkowej (NIP), jeżeli został nadany, lub informację o
      jego unieważnieniu lub uchyleniu,

    4. numer KRS, jeżeli został nadany,

    5. oznaczenie formy prawnej,

    6. siedzibę i adres,

    7. adres do korespondencji,

    8. adres e-mail.

  1. W przypadku podmiotu niepublicznego będącego osobą fizyczną:

    1. imię i nazwisko,

    2. firmę - w przypadku osoby fizycznej będącej przedsiębiorcą wpisanym do
      Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo tytuł zawodowy - w przypadku osoby fizycznej będącej adwokatem, radcą prawnym, doradcą podatkowym, doradcą restrukturyzacyjnym, notariuszem, rzecznikiem patentowym, radcą Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej,

    3. numer identyfikacyjny REGON, jeżeli został nadany - w przypadku osoby
      fizycznej będącej przedsiębiorcą wpisanym do Centralnej Ewidencji i
      Informacji o Działalności Gospodarczej,

    4. numer identyfikacji podatkowej (NIP), jeżeli został nadany, lub informację o
      jego unieważnieniu lub uchyleniu - w przypadku osoby fizycznej będącej
      przedsiębiorcą wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji o
      Działalności Gospodarczej,

    5. adres do korespondencji - w przypadku osoby fizycznej niebędącej
      przedsiębiorcą wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji o
      Działalności Gospodarczej albo adres do doręczeń - w przypadku osoby
      fizycznej będącej przedsiębiorcą wpisanym do Centralnej Ewidencji i
      Informacji o Działalności Gospodarczej,

    6. numer PESEL, a jeżeli nie został nadany - niepowtarzalny identyfikator
      nadany przez państwo członkowskie Unii Europejskiej dla celów
      transgranicznej identyfikacji, o którym mowa w rozporządzeniu
      wykonawczym Komisji 2015/1501,

    7. adres e-mail,

  2. w przypadku podmiotu niepublicznego niebędącego osobą fizyczną:

    1. nazwę lub firmę, pod którą podmiot działa,

    2. numer identyfikacyjny REGON, jeżeli został nadany,

    3. numer identyfikacji podatkowej (NIP), jeżeli został nadany, lub informację o
      jego unieważnieniu lub uchyleniu,

    4. numer KRS, jeżeli został nadany,

    5. oznaczenie formy prawnej,

    6. siedzibę i adres,

    7. adres do korespondencji,

    8. adres e-mail.

  1. W przypadku podmiotu niepublicznego będącego osobą fizyczną:

    1. imię i nazwisko,

    2. firmę - w przypadku osoby fizycznej będącej przedsiębiorcą wpisanym do
      Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo tytuł zawodowy - w przypadku osoby fizycznej będącej adwokatem, radcą prawnym, doradcą podatkowym, doradcą restrukturyzacyjnym, notariuszem, rzecznikiem patentowym, radcą Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej,

    3. numer identyfikacyjny REGON, jeżeli został nadany - w przypadku osoby
      fizycznej będącej przedsiębiorcą wpisanym do Centralnej Ewidencji i
      Informacji o Działalności Gospodarczej,

    4. numer identyfikacji podatkowej (NIP), jeżeli został nadany, lub informację o
      jego unieważnieniu lub uchyleniu - w przypadku osoby fizycznej będącej
      przedsiębiorcą wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji o
      Działalności Gospodarczej,

    5. adres do korespondencji - w przypadku osoby fizycznej niebędącej
      przedsiębiorcą wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji o
      Działalności Gospodarczej albo adres do doręczeń - w przypadku osoby
      fizycznej będącej przedsiębiorcą wpisanym do Centralnej Ewidencji i
      Informacji o Działalności Gospodarczej,

    6. numer PESEL, a jeżeli nie został nadany - niepowtarzalny identyfikator
      nadany przez państwo członkowskie Unii Europejskiej dla celów
      transgranicznej identyfikacji, o którym mowa w rozporządzeniu
      wykonawczym Komisji 2015/1501,

    7. adres e-mail,

  2. w przypadku podmiotu niepublicznego niebędącego osobą fizyczną:

    1. nazwę lub firmę, pod którą podmiot działa,

    2. numer identyfikacyjny REGON, jeżeli został nadany,

    3. numer identyfikacji podatkowej (NIP), jeżeli został nadany, lub informację o
      jego unieważnieniu lub uchyleniu,

    4. numer KRS, jeżeli został nadany,

    5. oznaczenie formy prawnej,

    6. siedzibę i adres,

    7. adres do korespondencji,

    8. adres e-mail.

Dane zawarte w podpisie kwalifikowanym, podpisie osobistym, podpisie zaufanym
Dane osobowe Klienta zawarte w podpisie kwalifikowanym, podpisie osobistym,
podpisie zaufanym, obejmujące: imię i nazwisko, numer PESEL, a jeżeli nie został nadany
Niepowtarzalny identyfikator nadany przez państwo członkowskie Unii Europejskiej dla celów transgranicznej identyfikacji, o którym mowa w rozporządzeniu wykonawczym
Komisji 2015/1501.

KFJ – KFJ Inwestycje Sp. z o.o. z siedzibą w Sopocie, ul. 1 Maja 5, 81-807 Sopot, NIP
5832534157, REGON: 191560660.

Klient - podmiot, który aktywował konto na portalu notaup.pl lub
doreczeniaelektroniczne.pl

Multi skrzynka Nota - usługa dostępna na platformie Notaup.pl umożliwiająca
odbieranie i wysyłanie przesyłek elektronicznych z wykorzystaniem takich kanałów komunikacji elektronicznej jak

  1. E-mail

  2. Doręczenia elektroniczne obsługiwane zgodnie z UoDE

  3. Doręczenie poprzez Portal Informacyjny Sądów Powszechnych

  4. Poczta Nota obsługująca przesyłki szyfrowane Nota

  5. Inne kanały w miarę ich integrowania z multi skrzynka Nota

Podmiot - podmiot publiczny oraz podmiot niepubliczny.

Podmiot niepubliczny - osoba fizyczna i podmiot inny niż podmiot publiczny.

Podmiot publiczny:

  1. jednostka sektora finansów publicznych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 305),

  2. inne niż określone w lit. a państwowe jednostki organizacyjne nieposiadające
    osobowości prawnej,

  3. inne niż określone w lit. a osoby prawne utworzone w szczególnym celu
    zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym, niemające charakteru
    przemysłowego ani handlowego, jeżeli podmioty, o których mowa w tym
    przepisie oraz w lit. a i b, pojedynczo lub wspólnie, bezpośrednio albo pośrednio
    przez inny podmiot:
    ● finansują je w ponad 50%, lub
    ● posiadają ponad połowę udziałów albo akcji, lub
    ● sprawują nadzór nad organem zarządzającym, lub
    ● mają prawo do powoływania ponad połowy składu organu nadzorczego
    lub zarządzającego,

  4. związki podmiotów, o których mowa w lit. a–c, jeżeli realizują zadania publiczne,

  5. komornik sądowy.

Polityka prywatności - Niniejsza Polityka Prywatności.

Portal - Strony internetowe należące do KFJ, umieszczone w szczególności pod
adresami notaup.pl oraz doreczeniaelektroniczne.pl. Za pośrednictwem Portalu, Klient może korzystać z usług udostępnianych przez KFJ w tym z usług doręczenia
elektronicznego.

Przetwarzanie - Operacje wykonywane na Danych Osobowych takie jak zbieranie,
utrwalanie, przechowywanie, opracowywanie, zmienianie, udostępnianie, wykonywanie kopii zapasowych i inne niezbędne do realizacji Usługi lub korzystania z Portalu

Regulamin - Regulamin korzystanie z portalu notaup.pl lub doreczeniaelektroniczn.pl, których operatorem jest KFJ Inwestycje Sp. z o.o

RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

UoDE – ustawa z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych

Usługa KDE – kwalifikowana usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego
jako usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego, o której mowa w art. 3
pkt 37 rozporządzenia 910/2014, świadczona przez KFJ;

Usługa zaufania – świadczona za wynagrodzeniem usługa elektroniczna obejmująca czynności wskazane w art. 3 pkt 16 lit. a-c Rozporządzenia eIDAS;

Usługi Natup.pl i doreczeniaelektroniczne.pl- usługa KURDE oraz wszystkie inne
usługi udostępniane na portalu Notaup.pl oraz portalu doreczeniaelektroniczne.p

Użytkownik - Osoba korzystająca z Portalu.

Dane kontaktowe KFJ

KFJ jako administrator oraz podmiot przetwarzający Dane Osobowe

O ile nie zaznaczono inaczej, KFJ przetwarza Dane Osobowe jako administrator w
związku z korzystaniem przez Klienta i Użytkownika z Usługi i Portalu. W tej roli to KFJ jest odpowiedzialna za ustalenie celu i zasad przetwarzania Danych. Czasem KFJ działa również jako podmiot przetwarzający dane w imieniu Klienta. Wtedy
to Klient decyduje jakie Dane Osobowe powierza KFJ i w jakim celu korzysta z Usługi. Więcej na ten temat znajdziesz w sekcji: Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych z KFJ.


Dane kontaktowe KFJ: KFJ Sp. z o.o., ul. 1 Maja 5, 81-807, Sopot


Aby umożliwić Klientom i Użytkownikom kontakt z KFJ w celu realizacji praw Klienta lub Użytkownika, wyrażenia albo cofnięcia zgód oraz wszelkich innych kwestii związanych z ochroną Danych Osobowych, KFJ utworzył specjalne adresy email:


● iod@doreczeniaelektroniczne.pl
● iod@notaup.pl

Inspektor Ochrony Danych Osobowych

W KFJ powołano inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się we
wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Danych Osobowych oraz korzystania z praw z tym związanych. Kontakt z inspektorem ochrony danych może nastąpić poprzez:


● e-mail: iod@doreczeniaelektroniczne.pl lub iod@notaup.pl
● pisemnie: KFJ Inwestycje Sp. z o.o., ul. 1 Maja 5, 81-807, Sopot

Dane kontaktowe KFJ

KFJ jako administrator oraz podmiot przetwarzający Dane Osobowe

O ile nie zaznaczono inaczej, KFJ przetwarza Dane Osobowe jako administrator w
związku z korzystaniem przez Klienta i Użytkownika z Usługi i Portalu. W tej roli to KFJ jest odpowiedzialna za ustalenie celu i zasad przetwarzania Danych. Czasem KFJ działa również jako podmiot przetwarzający dane w imieniu Klienta. Wtedy
to Klient decyduje jakie Dane Osobowe powierza KFJ i w jakim celu korzysta z Usługi. Więcej na ten temat znajdziesz w sekcji: Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych z KFJ.


Dane kontaktowe KFJ: KFJ Sp. z o.o., ul. 1 Maja 5, 81-807, Sopot


Aby umożliwić Klientom i Użytkownikom kontakt z KFJ w celu realizacji praw Klienta lub Użytkownika, wyrażenia albo cofnięcia zgód oraz wszelkich innych kwestii związanych z ochroną Danych Osobowych, KFJ utworzył specjalne adresy email:


● iod@doreczeniaelektroniczne.pl
● iod@notaup.pl

Inspektor Ochrony Danych Osobowych

W KFJ powołano inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się we
wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Danych Osobowych oraz korzystania z praw z tym związanych. Kontakt z inspektorem ochrony danych może nastąpić poprzez:


● e-mail: iod@doreczeniaelektroniczne.pl lub iod@notaup.pl
● pisemnie: KFJ Inwestycje Sp. z o.o., ul. 1 Maja 5, 81-807, Sopot

Przetwarzanie danych przez KFJ

Dane Osobowe Klientów i Użytkowników i sposób ich przetwarzania.

Zasady przetwarzania Danych Osobowych różnią się, w zależności od tego, czy Podmiot jest Klientem, czy też Użytkownikiem KFJ. Różne są cele oraz zakres przetwarzanych przez KFJ Danych Osobowych. Poniżej przedstawione są informacje o przetwarzanych Danych w odniesieniu do poszczególnych celów, dla których KFJ je potrzebuje.

Przetwarzanie Danych Osobowych Klientów i Użytkowników w celu
korzystania z Usługi lub Portalu

Świadczenie Usługi i udostępnianie Portalu obejmuje następujące działania po stronie KFJ: czynności administracyjne związane z zawarciem umowy o świadczenie Usługi na podstawie Regulaminu, założeniem Skrzynki oraz uwierzytelniania Klienta w Usłudze, świadczenie Usługi, w tym wysyłanie i odbieranie komunikacji związanej z korzystaniem z Usługi i jej funkcjonowaniem (m.in. wiadomości systemowe i transakcyjne), działania podejmowane w celu obsługi Klientów i Użytkowników, rozpatrywanie reklamacji, fakturowanie, pobieranie opłat, ewentualne dochodzenie roszczeń oraz kontrolę jakości
Usługi.


W celu założenia Skrzynki oraz uwierzytelniania Klienta w Usłudze, KFJ wykorzystuje:


● Dane rejestracyjne oraz podane przez Klienta hasło,
● Dane zawarte w podpisie kwalifikowanym, podpisie osobistym, podpisie
zaufanym.


KFJ przechowuje hasło jedynie w postaci zaszyfrowanej i nie ma do niego dostępu.
Dane zawarte w podpisie kwalifikowanym, podpisie osobistym, podpisie zaufanym, KFJ wykorzystuje do porównania z Danymi rejestracyjnymi, w celu identyfikacji Klienta.


W celu dostarczania Klientowi Usługi (tj. po zalogowaniu się do Skrzynki jako Klient), KFJ przetwarza jako administrator następujące dane:
● Dane podane w szczegółach Skrzynki,
● Dane Osobowe,
● Dane dotyczące aktywności w Portalu lub Usłudze.


W toku dostarczania Klientowi Usługi KFJ przetwarza również Dane Osobowe
powierzone przez Klienta oraz Dane zawarte w podpisie kwalifikowanym, podpisie
osobisty, podpisie zaufanym w celu realizacji Usługi, działając jako podmiot
przetwarzający dane.

Świadczenie Usługi i udostępnianie Portalu obejmuje następujące działania po stronie KFJ: czynności administracyjne związane z zawarciem umowy o świadczenie Usługi na podstawie Regulaminu, założeniem Skrzynki oraz uwierzytelniania Klienta w Usłudze, świadczenie Usługi, w tym wysyłanie i odbieranie komunikacji związanej z korzystaniem z Usługi i jej funkcjonowaniem (m.in. wiadomości systemowe i transakcyjne), działania podejmowane w celu obsługi Klientów i Użytkowników, rozpatrywanie reklamacji, fakturowanie, pobieranie opłat, ewentualne dochodzenie roszczeń oraz kontrolę jakości
Usługi.


W celu założenia Skrzynki oraz uwierzytelniania Klienta w Usłudze, KFJ wykorzystuje:


● Dane rejestracyjne oraz podane przez Klienta hasło,
● Dane zawarte w podpisie kwalifikowanym, podpisie osobistym, podpisie
zaufanym.


KFJ przechowuje hasło jedynie w postaci zaszyfrowanej i nie ma do niego dostępu.
Dane zawarte w podpisie kwalifikowanym, podpisie osobistym, podpisie zaufanym, KFJ wykorzystuje do porównania z Danymi rejestracyjnymi, w celu identyfikacji Klienta.


W celu dostarczania Klientowi Usługi (tj. po zalogowaniu się do Skrzynki jako Klient), KFJ przetwarza jako administrator następujące dane:
● Dane podane w szczegółach Skrzynki,
● Dane Osobowe,
● Dane dotyczące aktywności w Portalu lub Usłudze.


W toku dostarczania Klientowi Usługi KFJ przetwarza również Dane Osobowe
powierzone przez Klienta oraz Dane zawarte w podpisie kwalifikowanym, podpisie
osobisty, podpisie zaufanym w celu realizacji Usługi, działając jako podmiot
przetwarzający dane.

Świadczenie Usługi i udostępnianie Portalu obejmuje następujące działania po stronie KFJ: czynności administracyjne związane z zawarciem umowy o świadczenie Usługi na podstawie Regulaminu, założeniem Skrzynki oraz uwierzytelniania Klienta w Usłudze, świadczenie Usługi, w tym wysyłanie i odbieranie komunikacji związanej z korzystaniem z Usługi i jej funkcjonowaniem (m.in. wiadomości systemowe i transakcyjne), działania podejmowane w celu obsługi Klientów i Użytkowników, rozpatrywanie reklamacji, fakturowanie, pobieranie opłat, ewentualne dochodzenie roszczeń oraz kontrolę jakości
Usługi.


W celu założenia Skrzynki oraz uwierzytelniania Klienta w Usłudze, KFJ wykorzystuje:


● Dane rejestracyjne oraz podane przez Klienta hasło,
● Dane zawarte w podpisie kwalifikowanym, podpisie osobistym, podpisie
zaufanym.


KFJ przechowuje hasło jedynie w postaci zaszyfrowanej i nie ma do niego dostępu.
Dane zawarte w podpisie kwalifikowanym, podpisie osobistym, podpisie zaufanym, KFJ wykorzystuje do porównania z Danymi rejestracyjnymi, w celu identyfikacji Klienta.


W celu dostarczania Klientowi Usługi (tj. po zalogowaniu się do Skrzynki jako Klient), KFJ przetwarza jako administrator następujące dane:
● Dane podane w szczegółach Skrzynki,
● Dane Osobowe,
● Dane dotyczące aktywności w Portalu lub Usłudze.


W toku dostarczania Klientowi Usługi KFJ przetwarza również Dane Osobowe
powierzone przez Klienta oraz Dane zawarte w podpisie kwalifikowanym, podpisie
osobisty, podpisie zaufanym w celu realizacji Usługi, działając jako podmiot
przetwarzający dane.

Przetwarzanie danych dla uzasadnionych celów biznesowych

KFJ przetwarza dane do celów związanych z opisanymi poniżej prawnie uzasadnionymi interesami KFJ, z uwagi na rodzaj powiązań między KFJ a Klientami lub Użytkownikami.


Dla celów analitycznych. W celu prowadzenia statystyk korzystania z Usługi i Portalu, ulepszania i ułatwiania korzystania z Usługi i Portalu oraz zapewniania ich
bezpieczeństwa informatycznego, KFJ przetwarza następujące dane:


● Adres email,
● Dane dotyczące aktywności w Usłudze lub Portalu.
Dla celów dochodzenia roszczeń. Jeśli jest to konieczne, w celu ustalenia, dochodzenia i egzekucji roszczeń oraz obrony przed roszczeniami w postępowaniach przed sądami i innymi organami państwowymi, KFJ przetwarza następujące dane:


● Dane podane w szczegółach Skrzynki,

● Dane dotyczące korzystania z Usługi lub Portalu w zakresie niezbędnym do

ustalenia roszczenia, inne Dane niezbędne do udowodnienia istnienia roszczenia,

w tym rozmiarów oraz okoliczności dotyczących poniesionej szkody.


W celu odpowiedzi na zapytania. W celu obsługi zapytań, wniosków i ewentualnych skarg Klientów lub Użytkowników, KFJ może przetwarzać następujące Dane:


● Dane podane w szczegółach Skrzynki,

● Dane dotyczące aktywności w Usłudze lub Portalu, związanej z zapytaniem,

wnioskiem lub skargą,

● Dane zawarte w zapytaniu, wniosku lub skardze i dołączonych do nich

dokumentach.


W celu badania satysfakcji Klientów i Użytkowników. W celu przeprowadzania badania poziomu zadowolenia z Usługi lub Portalu oraz aby ulepszyć i ułatwić korzystanie z nich, KFJ może przetwarzać następujące dane:


● Dane rejestracyjne, odpowiedzi na nasze pytan

Przetwarzanie danych dla celów marketingowych, w tym tworzenia profilu Klienta lub Użytkownika

W celu rozwoju sprzedaży i marketingu usług KFJ, w tym stworzenia profilu Klienta lub Użytkownika, odpowiadającego zainteresowaniom i preferencjom Klienta lub Użytkownika, KFJ przetwarza:


● Dane podane w szczegółach Skrzynki,

● Dane dotyczące aktywności w Portalu lub Usłudze.


Jeśli Klient lub Użytkownik wyraził zgodę na otrzymywanie od KFJ komunikacji

marketingowej, do tak stworzonego profilu KFJ dopasowuje treści reklamowe i

marketingowe dotyczące produktów i usług KFJ. KFJ nie kieruje do Klientów i

Użytkowników komunikacji dotyczącej produktów lub usług innych podmiotów.


Remarketing (wyświetlanie reklam poza Portalem)


W celu dotarcia do Klientów i Użytkowników z komunikacją marketingową KFJ, w tym reklamami, poza Portalem, KFJ korzysta z usług zewnętrznych dostawców. Usługi te polegają na wyświetlaniu reklam KFJ na innych stronach niż Portal. W tym celu stosujemy odpowiedni kod, aby pobrać informacje o aktywności Użytkowników lub Klientów w Portalu lub Usłudze. Więcej informacji na ten znajduje się w Polityce dotyczącej cookies.

Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych Klientów i Użytkowników

W celu świadczenia Usługi lub udostępniania Portalu

KFJ przetwarza dane Klientów i Użytkowników, ponieważ jest to konieczne, aby
korzystać z Usługi lub Portalu. Innymi słowy, aby podmiot mógł zarejestrować się jako Klient, albo zamówić nasze materiały jako Użytkownik, KFJ musi przetworzyć Dane Osobowe Klienta lub Użytkownika, ponieważ w przeciwnym razie KFJ nie byłby w stanie dostarczyć Klientowi Usługi lub umożliwić Użytkownikowi korzystania z Portalu.


Dane są niezbędne do wykonania umowy lub świadczenia usługi (art. 6 ust. 1 lit. b
RODO)

Dla uzasadnionych celów biznesowych

Podstawa prawna przetwarzania powyższych informacji to prawnie uzasadnione
interesy administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Poniżej znajduje się lista wskazanych, uzasadnionych interesów KFJ

Podstawa prawna przetwarzania powyższych informacji to prawnie uzasadnione
interesy administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Poniżej znajduje się lista wskazanych, uzasadnionych interesów KFJ

Podstawa prawna przetwarzania powyższych informacji to prawnie uzasadnione
interesy administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Poniżej znajduje się lista wskazanych, uzasadnionych interesów KFJ

  1. Dla celów analitycznych. KFJ uważa, że ma uzasadniony interes w analizowaniu
    działania Usługi i Portalu oraz stopnia zadowolenia Klientów i Użytkowników. KFJ uznaje, że przetwarzanie tych Danych jest również korzystne dla Klientów i
    Użytkowników, ponieważ celem KFJ jest poprawienie działania Portalu i
    zapewnienie wyższej jakości Usługi.

  2. Dla celów dochodzenia roszczeń. KFJ uważa, że ma uzasadniony interes w
    przetwarzaniu Danych, jeśli jest to konieczne do dochodzenia przez KFJ roszczeń w związku z niezgodnym z prawem lub Regulaminem korzystaniem z Usługi lub Portalu lub obrony przed takimi roszczeniami.

  3. W celu odpowiedzi na zapytania. KFJ uważa, że ma zgodny z prawem interes, aby odpowiadać na wnioski lub pytania Klientów i Użytkowników. KFJ przyjmuje, że przetwarzanie tych Danych jest również korzystne dla Klientów i Użytkowników, gdyż pozwala KFJ to odpowiednio pomóc i odpowiedzieć na pytania Klientów i Użytkowników.

  4. W celu badania satysfakcji Klientów. KFJ Uważa, że ma zgodny z prawem interes, aby badać, czy Klienci i Użytkownicy są zadowoleni oraz co mogłoby pomóc w podniesieniu jakości oferowanych przez KFJ produktów i świadczonych przez KFJ usług.

Dla celów marketingowych, w tym tworzenia profilu Klienta lub
Użytkownika

Podstawa prawna przetwarzania powyższych informacji to prawnie uzasadnione
interesy KFJ (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).


KFJ uznaje, że ma uzasadniony interes prawny aby analizować sposób używania Usługi oraz Portalu przez Klientów i Użytkowników, ulepszać je oraz promować produkty i usługi KFJ, aby przyczyniać się do zwiększenia liczby Klientów i Użytkowników, którzy z nich korzystają.


Klienci i Użytkownicy Portalu, którzy wyrażają chęć otrzymywania komunikacji
marketingowej na podany adres email lub udzielają zgody na korzystanie z plików
cookies, działają w drodze dobrowolnej, świadomej i jednoznacznej zgody, a zatem KFJ uznało, że mogą rozsądnie oczekiwać, że KFJ będzie wysyłać do nich taką komunikację oraz wyświetlać reklamy. Jednocześnie, osoby te oczekują, że treści które otrzymują bądź oglądają, będą zgodne z ich zainteresowaniami - w tym celu KFJ analizuje korzystanie przez nich z Usługi lub Portalu (profilowanie). Dostosowana komunikacja marketingowa kierowana do Klientów i Użytkowników umożliwia Klientom i Użytkownikom skorzystanie z atrakcyjnych ofert i optymalne wykorzystanie Usługi i Portalu.


Jednocześnie, w celu opisanego wyżej profilowania, KFJ korzysta jedynie z informacji lub danych związanych aktywnością w Usłudze lub Portalu pochodzących od Klientów lub Użytkowników. KFJ interesuje jedynie to, jak Klienci i Użytkownicy korzystają z Usługi lub Portalu.


Dlatego też KFJ uznaje, że interesy KFJ są uzasadnione i zgodne z prawem, a
jednocześnie nie naruszają wolności lub praw Użytkowników lub Klientów, które miałyby charakter nadrzędny.

Udostępnianie danych Klientów i Użytkowników

Podmioty, którym KFJ przekazuje dane osobowe Klientów i
Użytkowników

● Podmioty przetwarzające


KFJ korzysta z dostawców, którzy działają wyłącznie na polecenie KFJ, jako podmioty przetwarzające Dane Osobowe na rzecz KFJ. Świadczą oni dla KFJ m.in. wsparcie obejmujące niektóre funkcje Usługi, usługi hostingu i wsparcia w obsłudze Klienta, a także usługi związane ze śledzeniem incydentów bezpieczeństwa, reagowaniem na nie, diagnozowaniem i rozwiązywaniem problemów w Usłudze lub Portalu, jak również dostarczają KFJ systemy do analizy ruchu w Portalu.

Kraje, do których KFJ przekazuje dane osobowe Klientów i
Użytkowników

Odbiorcy, którym KFJ przekazuje Dane Osobowe, mają siedzibę głównie w Polsce i w innych krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG). Niektórzy spośród nich mają siedzibę poza terytorium EOG.

Odbiorcy, którym KFJ przekazuje Dane Osobowe, mają siedzibę głównie w Polsce i w innych krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG). Niektórzy spośród nich mają siedzibę poza terytorium EOG.

Odbiorcy, którym KFJ przekazuje Dane Osobowe, mają siedzibę głównie w Polsce i w innych krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG). Niektórzy spośród nich mają siedzibę poza terytorium EOG.

Prawa Klientów i Użytkowników

KFJ zapewnia, że Klienci i Użytkownicy mogą realizować swoje prawa dotyczące ich danych.


Swoje prawa Klienci i Użytkownicy mogą realizować przez zgłoszenia na adres
iod@doreczeniaelektroniczne.pl. Wystarczy, że Klient lub Użytkownik poinformuje KFJ o przyczynie wniosku i prawie, z którego chce skorzystać.


Jeśli KFJ uzna to za konieczne, aby móc zidentyfikować Klienta lub Użytkownika, KFJ może zadać Klientowi lub Użytkownikowi dodatkowe pytania lub poprosić o dostarczenie dokumentów potwierdzających tożsamość.


Zgodnie z przepisami RODO Klientom i Użytkownikom przysługuje:

Prawo do wyrażenia oraz cofnięcia zgód

Jeśli KFJ prosi Klienta lub Użytkownika o wyrażenie zgody, jej wyrażenie jest zawsze dobrowolne. KFJ informuje o prawie wycofania zgody zanim Klient lub Użytkownik ją wyrazi. Dodatkowo, Klient lub Użytkownik ma prawo do cofnięcia każdej zgody, jakiej udzielił w momencie zakładania Skrzynki lub korzystania z Portalu, w tym na:
● przetwarzanie adresu e-mail w celu otrzymywania od KFJ komunikacji
marketingowej drogą elektroniczną na ten adres e-mail,
● zbieranie danych Klientów lub Użytkowników za pomocą plików cookies. Więcej o
tym w Polityce cookies.
Cofnięcie zgody ma skutek od chwili dokonania tej czynności i nie wpływa na
przetwarzanie, które miało miejsce przed wycofaniem zgody. Cofnięcie zgody nie
pociąga za sobą żadnych negatywnych konsekwencji dla Klienta lub Użytkownika. Może
jednak uniemożliwić Klientowi lub Użytkownikowi dalsze korzystanie z niektórych funkcji
Usługi lub Portalu (np. cofnięcie zgody na korzystanie z plików cookies może wpłynąć na
możliwość korzystania z niektórych części Portalu), które zgodnie z prawem KFJ może
świadczyć jedynie za zgodą.
Cofnąć swoją zgodę Klient lub Użytkownik może na kilka prostych sposobów:
● klikając „rezygnuj z subskrypcji” w otrzymanej wiadomości,
● w przypadku zgody na korzystanie z plików cookies – w ustawieniach
przeglądarki,


Wycofanie zgody na otrzymywanie komunikacji marketingowej KFJ traktuje jako
zgłoszenie sprzeciwu wobec profilowania na potrzeby marketingowe

Jeśli KFJ prosi Klienta lub Użytkownika o wyrażenie zgody, jej wyrażenie jest zawsze dobrowolne. KFJ informuje o prawie wycofania zgody zanim Klient lub Użytkownik ją wyrazi. Dodatkowo, Klient lub Użytkownik ma prawo do cofnięcia każdej zgody, jakiej udzielił w momencie zakładania Skrzynki lub korzystania z Portalu, w tym na:
● przetwarzanie adresu e-mail w celu otrzymywania od KFJ komunikacji
marketingowej drogą elektroniczną na ten adres e-mail,
● zbieranie danych Klientów lub Użytkowników za pomocą plików cookies. Więcej o
tym w Polityce cookies.
Cofnięcie zgody ma skutek od chwili dokonania tej czynności i nie wpływa na
przetwarzanie, które miało miejsce przed wycofaniem zgody. Cofnięcie zgody nie
pociąga za sobą żadnych negatywnych konsekwencji dla Klienta lub Użytkownika. Może
jednak uniemożliwić Klientowi lub Użytkownikowi dalsze korzystanie z niektórych funkcji
Usługi lub Portalu (np. cofnięcie zgody na korzystanie z plików cookies może wpłynąć na
możliwość korzystania z niektórych części Portalu), które zgodnie z prawem KFJ może
świadczyć jedynie za zgodą.
Cofnąć swoją zgodę Klient lub Użytkownik może na kilka prostych sposobów:
● klikając „rezygnuj z subskrypcji” w otrzymanej wiadomości,
● w przypadku zgody na korzystanie z plików cookies – w ustawieniach
przeglądarki,


Wycofanie zgody na otrzymywanie komunikacji marketingowej KFJ traktuje jako
zgłoszenie sprzeciwu wobec profilowania na potrzeby marketingowe

Jeśli KFJ prosi Klienta lub Użytkownika o wyrażenie zgody, jej wyrażenie jest zawsze dobrowolne. KFJ informuje o prawie wycofania zgody zanim Klient lub Użytkownik ją wyrazi. Dodatkowo, Klient lub Użytkownik ma prawo do cofnięcia każdej zgody, jakiej udzielił w momencie zakładania Skrzynki lub korzystania z Portalu, w tym na:
● przetwarzanie adresu e-mail w celu otrzymywania od KFJ komunikacji
marketingowej drogą elektroniczną na ten adres e-mail,
● zbieranie danych Klientów lub Użytkowników za pomocą plików cookies. Więcej o
tym w Polityce cookies.
Cofnięcie zgody ma skutek od chwili dokonania tej czynności i nie wpływa na
przetwarzanie, które miało miejsce przed wycofaniem zgody. Cofnięcie zgody nie
pociąga za sobą żadnych negatywnych konsekwencji dla Klienta lub Użytkownika. Może
jednak uniemożliwić Klientowi lub Użytkownikowi dalsze korzystanie z niektórych funkcji
Usługi lub Portalu (np. cofnięcie zgody na korzystanie z plików cookies może wpłynąć na
możliwość korzystania z niektórych części Portalu), które zgodnie z prawem KFJ może
świadczyć jedynie za zgodą.
Cofnąć swoją zgodę Klient lub Użytkownik może na kilka prostych sposobów:
● klikając „rezygnuj z subskrypcji” w otrzymanej wiadomości,
● w przypadku zgody na korzystanie z plików cookies – w ustawieniach
przeglądarki,


Wycofanie zgody na otrzymywanie komunikacji marketingowej KFJ traktuje jako
zgłoszenie sprzeciwu wobec profilowania na potrzeby marketingowe

Prawo dostępu do danych

Klient lub Użytkownik mają prawo uzyskać od KFJ informację, czy KFJ przetwa dane osobowe Klienta lub Użytkownika. Jeżeli ma to miejsce, Klient lub Użytkownik ma prawo do uzyskania:


● informacji o zasadach przetwarzania przez KFJ Danych Klientów i Użytkowników,
● dostępu do swoich Danych Osobowych,
● kopii swoich Danych.


Za pierwszą kopię danych KFJ nie pobiera opłaty. W przypadku kolejnych próśb o
wydanie kopii Danych, KFJ może pobrać opłatę w wysokości wynikającej z kosztów administracyjnych związanych z przygotowaniem tej informacji.

Prawo do sprostowania danych

Klient ma prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie Danych
Osobowych. Klient może tego dokonać samodzielnie w ustawieniach Skrzynki po
zalogowaniu się do swojej Skrzynki.

Klient ma prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie Danych
Osobowych. Klient może tego dokonać samodzielnie w ustawieniach Skrzynki po
zalogowaniu się do swojej Skrzynki.

Klient ma prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie Danych
Osobowych. Klient może tego dokonać samodzielnie w ustawieniach Skrzynki po
zalogowaniu się do swojej Skrzynki.

Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”)

W przypadkach określonych przez prawo, Klient ma prawo do żądania, aby KFJ usunęło dotyczące Klienta Dane Osobowe. Żądanie usunięcia wszystkich Danych Osobowych KFJ traktuje jako żądanie rezygnacji z Usługi. Procedura rezygnacji z Usługi jest opisana w Regulaminie.


Klient ma prawo żądać usunięcia Danych Osobowych, jeżeli:


● przetwarzanie Danych odbywa się z naruszeniem prawa lub KFJ musi usunąć
Dane, aby postąpić zgodnie z obowiązkiem wynikającym z prawa;
● dane Klienta nie są już niezbędne dla celów, w których były przetwarzane;
● Klient cofnął zgodę na przetwarzanie Danych (w zakresie, w jakim podstawą
prawną przetwarzania była zgoda);
● Klient wniósł sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych w celach
marketingowych;
● Klient wniósł sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych w celu prowadzenia
statystyk korzystania z Usługi lub Portalu i badania satysfakcji, a sprzeciw został
uznany za zasadny.


KFJ zatrzymuje niektóre dane Klienta pomimo żądania ich usunięcia, jeśli będzie to niezbędne do wywiązania się przez KFJ z obowiązku prawnego lub do ustalenia,
dochodzenia lub obrony roszczeń. Dotyczy to w szczególności dowodów dla Usługi, Danych Osobowych obejmujących: imię, nazwisko, adres email i historię korzystania z Usługi lub Portalu, które to Dane KFJ zachowuje dla celów rozpatrywania skarg oraz roszczeń związanych z korzystaniem z Usługi lub Portalu.

W przypadkach określonych przez prawo, Klient ma prawo do żądania, aby KFJ usunęło dotyczące Klienta Dane Osobowe. Żądanie usunięcia wszystkich Danych Osobowych KFJ traktuje jako żądanie rezygnacji z Usługi. Procedura rezygnacji z Usługi jest opisana w Regulaminie.


Klient ma prawo żądać usunięcia Danych Osobowych, jeżeli:


● przetwarzanie Danych odbywa się z naruszeniem prawa lub KFJ musi usunąć
Dane, aby postąpić zgodnie z obowiązkiem wynikającym z prawa;
● dane Klienta nie są już niezbędne dla celów, w których były przetwarzane;
● Klient cofnął zgodę na przetwarzanie Danych (w zakresie, w jakim podstawą
prawną przetwarzania była zgoda);
● Klient wniósł sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych w celach
marketingowych;
● Klient wniósł sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych w celu prowadzenia
statystyk korzystania z Usługi lub Portalu i badania satysfakcji, a sprzeciw został
uznany za zasadny.


KFJ zatrzymuje niektóre dane Klienta pomimo żądania ich usunięcia, jeśli będzie to niezbędne do wywiązania się przez KFJ z obowiązku prawnego lub do ustalenia,
dochodzenia lub obrony roszczeń. Dotyczy to w szczególności dowodów dla Usługi, Danych Osobowych obejmujących: imię, nazwisko, adres email i historię korzystania z Usługi lub Portalu, które to Dane KFJ zachowuje dla celów rozpatrywania skarg oraz roszczeń związanych z korzystaniem z Usługi lub Portalu.

W przypadkach określonych przez prawo, Klient ma prawo do żądania, aby KFJ usunęło dotyczące Klienta Dane Osobowe. Żądanie usunięcia wszystkich Danych Osobowych KFJ traktuje jako żądanie rezygnacji z Usługi. Procedura rezygnacji z Usługi jest opisana w Regulaminie.


Klient ma prawo żądać usunięcia Danych Osobowych, jeżeli:


● przetwarzanie Danych odbywa się z naruszeniem prawa lub KFJ musi usunąć
Dane, aby postąpić zgodnie z obowiązkiem wynikającym z prawa;
● dane Klienta nie są już niezbędne dla celów, w których były przetwarzane;
● Klient cofnął zgodę na przetwarzanie Danych (w zakresie, w jakim podstawą
prawną przetwarzania była zgoda);
● Klient wniósł sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych w celach
marketingowych;
● Klient wniósł sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych w celu prowadzenia
statystyk korzystania z Usługi lub Portalu i badania satysfakcji, a sprzeciw został
uznany za zasadny.


KFJ zatrzymuje niektóre dane Klienta pomimo żądania ich usunięcia, jeśli będzie to niezbędne do wywiązania się przez KFJ z obowiązku prawnego lub do ustalenia,
dochodzenia lub obrony roszczeń. Dotyczy to w szczególności dowodów dla Usługi, Danych Osobowych obejmujących: imię, nazwisko, adres email i historię korzystania z Usługi lub Portalu, które to Dane KFJ zachowuje dla celów rozpatrywania skarg oraz roszczeń związanych z korzystaniem z Usługi lub Portalu.

Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania

Klient ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec wykorzystania swoich Danych Osobowych, jeżeli KFJ przetwarza dane Klienta w oparciu o prawnie uzasadniony interes KFJ.


Te przypadki są opisane powyżej w sekcjach Dla celów biznesowych oraz Dla celów marketingowych, w tym tworzenia profilu Klienta lub Użytkownika.
W szczególności, Klient ma prawo wnieść w dowolnym momencie sprzeciw wobec przetwarzania Danych do celów marketingu bezpośredniego, w tym tworzenia profilu Klienta. W takim wypadku, KFJ nie będzie już przetwarzać Danych Klienta w tym celu i Klient nie będzie już otrzymywał od KFJ wiadomości marketingowych.


Dodatkowo, wycofanie zgody na otrzymywanie komunikacji marketingowej dotyczącej produktów lub usług KFJ oznacza sprzeciw Klienta na przetwarzanie Danych Klienta do celów marketingu bezpośredniego, w tym tworzenia profilu Klienta.


W odniesieniu do przetwarzania opisanego w sekcji Dla celów biznesowych, jeżeli
sprzeciw Klienta okaże się zasadny i KFJ nie będzie mieć podstawy prawnej do
przetwarzania Danych Osobowych Klienta, KFJ usunie Dane Klienta, wobec
przetwarzania których wniósł sprzeciw

Klient ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec wykorzystania swoich Danych Osobowych, jeżeli KFJ przetwarza dane Klienta w oparciu o prawnie uzasadniony interes KFJ.


Te przypadki są opisane powyżej w sekcjach Dla celów biznesowych oraz Dla celów marketingowych, w tym tworzenia profilu Klienta lub Użytkownika.
W szczególności, Klient ma prawo wnieść w dowolnym momencie sprzeciw wobec przetwarzania Danych do celów marketingu bezpośredniego, w tym tworzenia profilu Klienta. W takim wypadku, KFJ nie będzie już przetwarzać Danych Klienta w tym celu i Klient nie będzie już otrzymywał od KFJ wiadomości marketingowych.


Dodatkowo, wycofanie zgody na otrzymywanie komunikacji marketingowej dotyczącej produktów lub usług KFJ oznacza sprzeciw Klienta na przetwarzanie Danych Klienta do celów marketingu bezpośredniego, w tym tworzenia profilu Klienta.


W odniesieniu do przetwarzania opisanego w sekcji Dla celów biznesowych, jeżeli
sprzeciw Klienta okaże się zasadny i KFJ nie będzie mieć podstawy prawnej do
przetwarzania Danych Osobowych Klienta, KFJ usunie Dane Klienta, wobec
przetwarzania których wniósł sprzeciw

Klient ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec wykorzystania swoich Danych Osobowych, jeżeli KFJ przetwarza dane Klienta w oparciu o prawnie uzasadniony interes KFJ.


Te przypadki są opisane powyżej w sekcjach Dla celów biznesowych oraz Dla celów marketingowych, w tym tworzenia profilu Klienta lub Użytkownika.
W szczególności, Klient ma prawo wnieść w dowolnym momencie sprzeciw wobec przetwarzania Danych do celów marketingu bezpośredniego, w tym tworzenia profilu Klienta. W takim wypadku, KFJ nie będzie już przetwarzać Danych Klienta w tym celu i Klient nie będzie już otrzymywał od KFJ wiadomości marketingowych.


Dodatkowo, wycofanie zgody na otrzymywanie komunikacji marketingowej dotyczącej produktów lub usług KFJ oznacza sprzeciw Klienta na przetwarzanie Danych Klienta do celów marketingu bezpośredniego, w tym tworzenia profilu Klienta.


W odniesieniu do przetwarzania opisanego w sekcji Dla celów biznesowych, jeżeli
sprzeciw Klienta okaże się zasadny i KFJ nie będzie mieć podstawy prawnej do
przetwarzania Danych Osobowych Klienta, KFJ usunie Dane Klienta, wobec
przetwarzania których wniósł sprzeciw

Prawo do przenoszenia danych

Klient lub Użytkownik ma prawo otrzymać Dane Osobowe dotyczące własnej osoby, które Klient lub Użytkownik dostarczył w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym, nadającym się do odczytu maszynowego i interoperacyjnym formacie oraz przesłania ich innemu administratorowi.

Klient lub Użytkownik ma prawo otrzymać Dane Osobowe dotyczące własnej osoby, które Klient lub Użytkownik dostarczył w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym, nadającym się do odczytu maszynowego i interoperacyjnym formacie oraz przesłania ich innemu administratorowi.

Klient lub Użytkownik ma prawo otrzymać Dane Osobowe dotyczące własnej osoby, które Klient lub Użytkownik dostarczył w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym, nadającym się do odczytu maszynowego i interoperacyjnym formacie oraz przesłania ich innemu administratorowi.

Prawo do złożenia skargi do organu

KFJ informuje, że Klienci i Użytkownicy mają prawo złożyć skargę na przetwarzanie ich danych do organu nadzorczego, którym w przypadku Polski jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, dane teleadresowe:


● Urząd Ochrony Danych Osobowych
● ul. Stawki 2
● 00-193 Warszawa
● tel. 606-950-000 (infolinia czynna w dni robocze, w godzinach 10.00 - 13.00)
● fax. 22 532 03 01
● kancelaria@uodo.gov.pl
● Godziny pracy urzędu: 8.00 – 16.00

KFJ informuje, że Klienci i Użytkownicy mają prawo złożyć skargę na przetwarzanie ich danych do organu nadzorczego, którym w przypadku Polski jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, dane teleadresowe:


● Urząd Ochrony Danych Osobowych
● ul. Stawki 2
● 00-193 Warszawa
● tel. 606-950-000 (infolinia czynna w dni robocze, w godzinach 10.00 - 13.00)
● fax. 22 532 03 01
● kancelaria@uodo.gov.pl
● Godziny pracy urzędu: 8.00 – 16.00

KFJ informuje, że Klienci i Użytkownicy mają prawo złożyć skargę na przetwarzanie ich danych do organu nadzorczego, którym w przypadku Polski jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, dane teleadresowe:


● Urząd Ochrony Danych Osobowych
● ul. Stawki 2
● 00-193 Warszawa
● tel. 606-950-000 (infolinia czynna w dni robocze, w godzinach 10.00 - 13.00)
● fax. 22 532 03 01
● kancelaria@uodo.gov.pl
● Godziny pracy urzędu: 8.00 – 16.00

Przechowywanie danych Klientów i Użytkowników

Dane osobowe Klientów będą przechowywane przez okres:

  1. realizacji usługi;

  2. niezbędny do przeprowadzenia postępowań reklamacyjnych i dochodzenia
    roszczeń;

  3. przechowywania dowodów dla Usługi przez 36 miesięcy od dnia wystawienia dowodu.

Dane Osobowe Użytkowników, którzy nie są naszymi Klientami, przechowujemy przez czas odpowiadający cyklowi życia zapisanych na ich urządzeniach plików cookies. Szczegóły dotyczące sposobu korzystania przez KFJ z plików cookies znajdują się w Polityce dotyczącej cookies.


Dane Osobowe osób zapisanych do newsletterów KFJ lub osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie od KFJ materiałów marketingowych, będziemy przetwarzać do czasu rezygnacji z otrzymywania newslettera lub materiałów.


Po upływie powyższych terminów, Twoje dane zostaną zanonimizowane, za wyjątkiem następujących danych:


● imię,
● nazwisko,
● adres email,
● historia korzystania z Usługi,
● informacja o wyrażonych zgodach.


Dane te będziemy przechowywać jeszcze przez okres konieczny dla celów
rozpatrywania skarg, zgodności z przepisami podatkowo-księgowymi oraz obsługi roszczeń związanych z korzystaniem z Usługi.

Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych

Klient, który prowadzi działalność na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub w innych przypadkach, jeśli RODO ma zastosowanie do prowadzonej przez Klienta działalności, w toku korzystania z Usługi Klient powierza KFJ przetwarzanie Danych Osobowych na zasadach wskazanych w Regulaminie.

Przetwarzanie danych osobowych dzieci lub szczególne kategorie danych

KFJ nie przetwarza danych osobowych dzieci oraz nie zbiera szczególnych kategorii danych.


Usługa i Portal kierowane są do osób pełnoletnich, tj. takich, które ukończyły 18
(osiemnaście) lat. Rozpoczynając korzystanie z Usługi lub Portalu, Klient lub Użytkownik oświadcza jednocześnie, że ma ukończone 18 lat. KFJ prosi osoby małoletnie Osoby o nieudostępnianie KFJ żadnych informacji, w szczególności danych osobowych.

Ochrona danych osobowych Klientów i Użytkowników

KFJ wdrożyło odpowiednie i skuteczne środki zapewniające bezpieczeństwo danych osobowych Klientów i Użytkowników. Portal używa szyfrowanej transmisji danych oraz szyfrowanych baz danych co zapewnia ochronę danych identyfikujących Klientów i Użytkowników oraz znacząco utrudnia przechwycenie dostępu do Skrzynki przez nieupoważnione systemy lub osoby.

Aktualizacje Polityki prywatności

Stosownie do potrzeb KFJ może zmieniać i uzupełniać Politykę prywatności. O wszelkich zmianach lub uzupełnieniach KFJ poinformuje Użytkowników i Klientów poprzez zamieszczenie odpowiednich informacji na stronach Portalu, a w przypadku istotnych zmian KFJ może wysłać Klientom lub Użytkownikom także odrębne powiadomienia na wskazany adres email.


Polityka prywatności nie ogranicza żadnych uprawnień przysługujących Klientom i Użytkownikom zgodnie z Regulaminem oraz przepisami prawa.

Polityka Cookies

  1. Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe wysyłane i przechowywane na
    komputerze, smartfonie czy innym urządzeniu z którego Użytkownik lub Klient
    łączy się z internetem.

  2. Pliki cookies pobierane są za pośrednictwem przeglądarki internetowej, podczas pierwszego wejścia na stronę.

  3. Pliki cookies nie powodują zmian konfiguracyjnych w urządzeniu z którego
    korzysta Użytkownik lub Klient, pliki pomagają w dostosowaniu zawartości strony internetowej do oczekiwań Użytkownika lub Klienta, ułatwiają nawigację na stronach i zapewniają skuteczność procedur bezpieczeństwa,

  4. Pliki cookies pozwalają KFJ ocenić, jakie są upodobania i oceny Użytkowników lub
    Klientów, a także jak KFJ może ulepszać stronę internetową, dopasować
    komunikację w Internecie dla Użytkownika lub Klienta

Stosowane są dwa rodzaje plików cookies:

  1. Pliki cookies sesji to tymczasowe pliki cookies pozostające w pliku przeglądarki
    użytkownika do momentu opuszczenia strony internetowej, są one obowiązkowe dla poprawnego działania niektórych aplikacji i poprawnego wyświetlania zawartości strony.

  2. Pliki cookies trwałe są wykorzystywane w celu uatrakcyjnienia strony dla
    użytkownika. Tego rodzaju pliki pozostają w przeglądarce użytkownika znacznie dłużej. Okres ten zależy od dokonanych przez użytkownika ustawień przeglądarki internetowej. Pliki cookies trwałe pozwalają na przekazanie informacji do serwera KFJ przy każdych odwiedzinach strony. Pliki cookies trwałe nazywane są także „ciasteczkami śledzącymi”.

Cookies nie powodują zmian konfiguracyjnych w urządzeniu końcowym i
oprogramowaniu zainstalowanym na urządzeniu.

Usuwanie i blokada plików cookie:
  1. Klient lub Użytkownik może zmienić sposób korzystania z plików cookie przez
    przeglądarkę, w tym zablokować lub usunąć te, które pochodzą z witryn
    internetowych KFJ

  2. Proces kontroli i usuwania plików cookie różni się w zależności od używanej
    przeglądarki.

Szczegółowe informacje na ten temat można uzyskać, korzystając z funkcji Pomoc w swojej przeglądarce.

Kontakt

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące naszej Polityki prywatności lub przetwarzania Twoich danych osobowych, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@notaup.pl

Logo

Zamień listy tradycyjne na doręczenia elektroniczne

Copyright © 2024 KFJ Inwestycje Sp. z o. o.

Logo

Zamień listy tradycyjne na doręczenia elektroniczne

Copyright © 2024 KFJ Inwestycje Sp. z o. o.

Logo

Zamień listy tradycyjne na doręczenia elektroniczne

Copyright © 2024 KFJ Inwestycje Sp. z o. o.