Ostatnia aktualizacja: 01 stycznia 2025 r.
Postanowienia ogólne
Wstęp
Niniejsza Polityka Prywatności (Polityka prywatności) ustanawia zasady ochrony
Klientów Usługi i Użytkowników KFJ Inwestycje Sp. z o.o. (KFJ) w związku z
przetwarzaniem Danych Osobowych. Poniżej, opisany jest zakres Danych, które KFJ przetwarza w związku z korzystaniem z Usługi i Portalu (w tym stron internetowych), cele i sposoby przetwarzania, zasady bezpieczeństwa Danych oraz prawa Klientów i Użytkowników związane z ich przetwarzaniem.
Korzystanie z Portalu lub Usługi oznacza akceptację wszystkich zasad stosowanych przez KFJ. Jeżeli Klient lub Użytkownik nie zgadza się na zasady ustanowione w niniejszej Polityce, nie powinien rozpoczynać korzystania z Usługi i Portalu .
Słownik pojęć użytych w Polityce prywatności:
Dane Osobowe - Dane Klientów, dane powierzone KFJ do przetwarzania przez Klientów oraz dane Użytkowników, przetwarzane w związku z korzystaniem z Usługi lub Portalu.
Dane dotyczące aktywności w Portalu lub Usłudze - Dane dotyczące aktywności
Klientów w Usłudze lub Użytkowników w Portalu, dane dotyczące sesji, urządzenia
Klienta lub Użytkownika oraz systemu operacyjnego, przeglądarki, lokalizacji oraz
unikalnego ID rejestrowane i przechowywane za pośrednictwem plików cookie lub
skryptów śledzących (trackujących). Obejmują one w szczególności następujące dane: historia wyszukiwania, kliknięcia w Portalu, odwiedziny na stronie głównej i podstronach Portalu, daty założenia i logowania do Skrzynki, dane dotyczące korzystania z określonych usług w Portalu i Usłudze, historia i aktywność Klientów lub Użytkowników związana z komunikacją mailową między KFJ a Klientami lub Użytkownikami.
Dane podane w szczegółach Skrzynki - Dane rejestracyjne oraz informacje niezbędne do procesowania płatności.
Dane rejestracyjne - Dane podane w formularzach rejestracyjnych dostępnych w
Usłudze:
Dane zawarte w podpisie kwalifikowanym, podpisie osobistym, podpisie zaufanym
Dane osobowe Klienta zawarte w podpisie kwalifikowanym, podpisie osobistym,
podpisie zaufanym, obejmujące: imię i nazwisko, numer PESEL, a jeżeli nie został nadany
Niepowtarzalny identyfikator nadany przez państwo członkowskie Unii Europejskiej dla celów transgranicznej identyfikacji, o którym mowa w rozporządzeniu wykonawczym
Komisji 2015/1501.
KFJ – KFJ Inwestycje Sp. z o.o. z siedzibą w Sopocie, ul. 1 Maja 5, 81-807 Sopot, NIP
5832534157, REGON: 191560660.
Klient - podmiot, który aktywował konto na portalu notaup.pl lub
doreczeniaelektroniczne.pl
Multi skrzynka Nota - usługa dostępna na platformie Notaup.pl umożliwiająca
odbieranie i wysyłanie przesyłek elektronicznych z wykorzystaniem takich kanałów komunikacji elektronicznej jak
E-mail
Doręczenia elektroniczne obsługiwane zgodnie z UoDE
Doręczenie poprzez Portal Informacyjny Sądów Powszechnych
Poczta Nota obsługująca przesyłki szyfrowane Nota
Inne kanały w miarę ich integrowania z multi skrzynka Nota
Podmiot - podmiot publiczny oraz podmiot niepubliczny.
Podmiot niepubliczny - osoba fizyczna i podmiot inny niż podmiot publiczny.
Podmiot publiczny:
jednostka sektora finansów publicznych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 305),
inne niż określone w lit. a państwowe jednostki organizacyjne nieposiadające
osobowości prawnej,inne niż określone w lit. a osoby prawne utworzone w szczególnym celu
zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym, niemające charakteru
przemysłowego ani handlowego, jeżeli podmioty, o których mowa w tym
przepisie oraz w lit. a i b, pojedynczo lub wspólnie, bezpośrednio albo pośrednio
przez inny podmiot:
● finansują je w ponad 50%, lub
● posiadają ponad połowę udziałów albo akcji, lub
● sprawują nadzór nad organem zarządzającym, lub
● mają prawo do powoływania ponad połowy składu organu nadzorczego
lub zarządzającego,związki podmiotów, o których mowa w lit. a–c, jeżeli realizują zadania publiczne,
komornik sądowy.
Polityka prywatności - Niniejsza Polityka Prywatności.
Portal - Strony internetowe należące do KFJ, umieszczone w szczególności pod
adresami notaup.pl oraz doreczeniaelektroniczne.pl. Za pośrednictwem Portalu, Klient może korzystać z usług udostępnianych przez KFJ w tym z usług doręczenia
elektronicznego.
Przetwarzanie - Operacje wykonywane na Danych Osobowych takie jak zbieranie,
utrwalanie, przechowywanie, opracowywanie, zmienianie, udostępnianie, wykonywanie kopii zapasowych i inne niezbędne do realizacji Usługi lub korzystania z Portalu
Regulamin - Regulamin korzystanie z portalu notaup.pl lub doreczeniaelektroniczn.pl, których operatorem jest KFJ Inwestycje Sp. z o.o
RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
UoDE – ustawa z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych
Usługa KDE – kwalifikowana usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego
jako usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego, o której mowa w art. 3
pkt 37 rozporządzenia 910/2014, świadczona przez KFJ;
Usługa zaufania – świadczona za wynagrodzeniem usługa elektroniczna obejmująca czynności wskazane w art. 3 pkt 16 lit. a-c Rozporządzenia eIDAS;
Usługi Natup.pl i doreczeniaelektroniczne.pl- usługa KURDE oraz wszystkie inne
usługi udostępniane na portalu Notaup.pl oraz portalu doreczeniaelektroniczne.p
Użytkownik - Osoba korzystająca z Portalu.
Dane kontaktowe KFJ
KFJ jako administrator oraz podmiot przetwarzający Dane Osobowe
O ile nie zaznaczono inaczej, KFJ przetwarza Dane Osobowe jako administrator w
związku z korzystaniem przez Klienta i Użytkownika z Usługi i Portalu. W tej roli to KFJ jest odpowiedzialna za ustalenie celu i zasad przetwarzania Danych. Czasem KFJ działa również jako podmiot przetwarzający dane w imieniu Klienta. Wtedy
to Klient decyduje jakie Dane Osobowe powierza KFJ i w jakim celu korzysta z Usługi. Więcej na ten temat znajdziesz w sekcji: Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych z KFJ.
Dane kontaktowe KFJ: KFJ Sp. z o.o., ul. 1 Maja 5, 81-807, Sopot
Aby umożliwić Klientom i Użytkownikom kontakt z KFJ w celu realizacji praw Klienta lub Użytkownika, wyrażenia albo cofnięcia zgód oraz wszelkich innych kwestii związanych z ochroną Danych Osobowych, KFJ utworzył specjalne adresy email:
● iod@doreczeniaelektroniczne.pl
● iod@notaup.pl
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
W KFJ powołano inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się we
wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Danych Osobowych oraz korzystania z praw z tym związanych. Kontakt z inspektorem ochrony danych może nastąpić poprzez:
● e-mail: iod@doreczeniaelektroniczne.pl lub iod@notaup.pl
● pisemnie: KFJ Inwestycje Sp. z o.o., ul. 1 Maja 5, 81-807, Sopot
Dane kontaktowe KFJ
KFJ jako administrator oraz podmiot przetwarzający Dane Osobowe
O ile nie zaznaczono inaczej, KFJ przetwarza Dane Osobowe jako administrator w
związku z korzystaniem przez Klienta i Użytkownika z Usługi i Portalu. W tej roli to KFJ jest odpowiedzialna za ustalenie celu i zasad przetwarzania Danych. Czasem KFJ działa również jako podmiot przetwarzający dane w imieniu Klienta. Wtedy
to Klient decyduje jakie Dane Osobowe powierza KFJ i w jakim celu korzysta z Usługi. Więcej na ten temat znajdziesz w sekcji: Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych z KFJ.
Dane kontaktowe KFJ: KFJ Sp. z o.o., ul. 1 Maja 5, 81-807, Sopot
Aby umożliwić Klientom i Użytkownikom kontakt z KFJ w celu realizacji praw Klienta lub Użytkownika, wyrażenia albo cofnięcia zgód oraz wszelkich innych kwestii związanych z ochroną Danych Osobowych, KFJ utworzył specjalne adresy email:
● iod@doreczeniaelektroniczne.pl
● iod@notaup.pl
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
W KFJ powołano inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się we
wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Danych Osobowych oraz korzystania z praw z tym związanych. Kontakt z inspektorem ochrony danych może nastąpić poprzez:
● e-mail: iod@doreczeniaelektroniczne.pl lub iod@notaup.pl
● pisemnie: KFJ Inwestycje Sp. z o.o., ul. 1 Maja 5, 81-807, Sopot
Przetwarzanie danych przez KFJ
Dane Osobowe Klientów i Użytkowników i sposób ich przetwarzania.
Zasady przetwarzania Danych Osobowych różnią się, w zależności od tego, czy Podmiot jest Klientem, czy też Użytkownikiem KFJ. Różne są cele oraz zakres przetwarzanych przez KFJ Danych Osobowych. Poniżej przedstawione są informacje o przetwarzanych Danych w odniesieniu do poszczególnych celów, dla których KFJ je potrzebuje.
Przetwarzanie Danych Osobowych Klientów i Użytkowników w celu
korzystania z Usługi lub Portalu
Przetwarzanie danych dla uzasadnionych celów biznesowych
KFJ przetwarza dane do celów związanych z opisanymi poniżej prawnie uzasadnionymi interesami KFJ, z uwagi na rodzaj powiązań między KFJ a Klientami lub Użytkownikami.
Dla celów analitycznych. W celu prowadzenia statystyk korzystania z Usługi i Portalu, ulepszania i ułatwiania korzystania z Usługi i Portalu oraz zapewniania ich
bezpieczeństwa informatycznego, KFJ przetwarza następujące dane:
● Adres email,
● Dane dotyczące aktywności w Usłudze lub Portalu.
Dla celów dochodzenia roszczeń. Jeśli jest to konieczne, w celu ustalenia, dochodzenia i egzekucji roszczeń oraz obrony przed roszczeniami w postępowaniach przed sądami i innymi organami państwowymi, KFJ przetwarza następujące dane:
● Dane podane w szczegółach Skrzynki,
● Dane dotyczące korzystania z Usługi lub Portalu w zakresie niezbędnym do
ustalenia roszczenia, inne Dane niezbędne do udowodnienia istnienia roszczenia,
w tym rozmiarów oraz okoliczności dotyczących poniesionej szkody.
W celu odpowiedzi na zapytania. W celu obsługi zapytań, wniosków i ewentualnych skarg Klientów lub Użytkowników, KFJ może przetwarzać następujące Dane:
● Dane podane w szczegółach Skrzynki,
● Dane dotyczące aktywności w Usłudze lub Portalu, związanej z zapytaniem,
wnioskiem lub skargą,
● Dane zawarte w zapytaniu, wniosku lub skardze i dołączonych do nich
dokumentach.
W celu badania satysfakcji Klientów i Użytkowników. W celu przeprowadzania badania poziomu zadowolenia z Usługi lub Portalu oraz aby ulepszyć i ułatwić korzystanie z nich, KFJ może przetwarzać następujące dane:
● Dane rejestracyjne, odpowiedzi na nasze pytan
Przetwarzanie danych dla celów marketingowych, w tym tworzenia profilu Klienta lub Użytkownika
W celu rozwoju sprzedaży i marketingu usług KFJ, w tym stworzenia profilu Klienta lub Użytkownika, odpowiadającego zainteresowaniom i preferencjom Klienta lub Użytkownika, KFJ przetwarza:
● Dane podane w szczegółach Skrzynki,
● Dane dotyczące aktywności w Portalu lub Usłudze.
Jeśli Klient lub Użytkownik wyraził zgodę na otrzymywanie od KFJ komunikacji
marketingowej, do tak stworzonego profilu KFJ dopasowuje treści reklamowe i
marketingowe dotyczące produktów i usług KFJ. KFJ nie kieruje do Klientów i
Użytkowników komunikacji dotyczącej produktów lub usług innych podmiotów.
Remarketing (wyświetlanie reklam poza Portalem)
W celu dotarcia do Klientów i Użytkowników z komunikacją marketingową KFJ, w tym reklamami, poza Portalem, KFJ korzysta z usług zewnętrznych dostawców. Usługi te polegają na wyświetlaniu reklam KFJ na innych stronach niż Portal. W tym celu stosujemy odpowiedni kod, aby pobrać informacje o aktywności Użytkowników lub Klientów w Portalu lub Usłudze. Więcej informacji na ten znajduje się w Polityce dotyczącej cookies.
Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych Klientów i Użytkowników
W celu świadczenia Usługi lub udostępniania Portalu
KFJ przetwarza dane Klientów i Użytkowników, ponieważ jest to konieczne, aby
korzystać z Usługi lub Portalu. Innymi słowy, aby podmiot mógł zarejestrować się jako Klient, albo zamówić nasze materiały jako Użytkownik, KFJ musi przetworzyć Dane Osobowe Klienta lub Użytkownika, ponieważ w przeciwnym razie KFJ nie byłby w stanie dostarczyć Klientowi Usługi lub umożliwić Użytkownikowi korzystania z Portalu.
Dane są niezbędne do wykonania umowy lub świadczenia usługi (art. 6 ust. 1 lit. b
RODO)
Dla uzasadnionych celów biznesowych
Dla celów analitycznych. KFJ uważa, że ma uzasadniony interes w analizowaniu
działania Usługi i Portalu oraz stopnia zadowolenia Klientów i Użytkowników. KFJ uznaje, że przetwarzanie tych Danych jest również korzystne dla Klientów i
Użytkowników, ponieważ celem KFJ jest poprawienie działania Portalu i
zapewnienie wyższej jakości Usługi.Dla celów dochodzenia roszczeń. KFJ uważa, że ma uzasadniony interes w
przetwarzaniu Danych, jeśli jest to konieczne do dochodzenia przez KFJ roszczeń w związku z niezgodnym z prawem lub Regulaminem korzystaniem z Usługi lub Portalu lub obrony przed takimi roszczeniami.W celu odpowiedzi na zapytania. KFJ uważa, że ma zgodny z prawem interes, aby odpowiadać na wnioski lub pytania Klientów i Użytkowników. KFJ przyjmuje, że przetwarzanie tych Danych jest również korzystne dla Klientów i Użytkowników, gdyż pozwala KFJ to odpowiednio pomóc i odpowiedzieć na pytania Klientów i Użytkowników.
W celu badania satysfakcji Klientów. KFJ Uważa, że ma zgodny z prawem interes, aby badać, czy Klienci i Użytkownicy są zadowoleni oraz co mogłoby pomóc w podniesieniu jakości oferowanych przez KFJ produktów i świadczonych przez KFJ usług.
Dla celów marketingowych, w tym tworzenia profilu Klienta lub
Użytkownika
Podstawa prawna przetwarzania powyższych informacji to prawnie uzasadnione
interesy KFJ (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
KFJ uznaje, że ma uzasadniony interes prawny aby analizować sposób używania Usługi oraz Portalu przez Klientów i Użytkowników, ulepszać je oraz promować produkty i usługi KFJ, aby przyczyniać się do zwiększenia liczby Klientów i Użytkowników, którzy z nich korzystają.
Klienci i Użytkownicy Portalu, którzy wyrażają chęć otrzymywania komunikacji
marketingowej na podany adres email lub udzielają zgody na korzystanie z plików
cookies, działają w drodze dobrowolnej, świadomej i jednoznacznej zgody, a zatem KFJ uznało, że mogą rozsądnie oczekiwać, że KFJ będzie wysyłać do nich taką komunikację oraz wyświetlać reklamy. Jednocześnie, osoby te oczekują, że treści które otrzymują bądź oglądają, będą zgodne z ich zainteresowaniami - w tym celu KFJ analizuje korzystanie przez nich z Usługi lub Portalu (profilowanie). Dostosowana komunikacja marketingowa kierowana do Klientów i Użytkowników umożliwia Klientom i Użytkownikom skorzystanie z atrakcyjnych ofert i optymalne wykorzystanie Usługi i Portalu.
Jednocześnie, w celu opisanego wyżej profilowania, KFJ korzysta jedynie z informacji lub danych związanych aktywnością w Usłudze lub Portalu pochodzących od Klientów lub Użytkowników. KFJ interesuje jedynie to, jak Klienci i Użytkownicy korzystają z Usługi lub Portalu.
Dlatego też KFJ uznaje, że interesy KFJ są uzasadnione i zgodne z prawem, a
jednocześnie nie naruszają wolności lub praw Użytkowników lub Klientów, które miałyby charakter nadrzędny.
Udostępnianie danych Klientów i Użytkowników
Podmioty, którym KFJ przekazuje dane osobowe Klientów i
Użytkowników
● Podmioty przetwarzające
KFJ korzysta z dostawców, którzy działają wyłącznie na polecenie KFJ, jako podmioty przetwarzające Dane Osobowe na rzecz KFJ. Świadczą oni dla KFJ m.in. wsparcie obejmujące niektóre funkcje Usługi, usługi hostingu i wsparcia w obsłudze Klienta, a także usługi związane ze śledzeniem incydentów bezpieczeństwa, reagowaniem na nie, diagnozowaniem i rozwiązywaniem problemów w Usłudze lub Portalu, jak również dostarczają KFJ systemy do analizy ruchu w Portalu.
Kraje, do których KFJ przekazuje dane osobowe Klientów i
Użytkowników
Prawa Klientów i Użytkowników
KFJ zapewnia, że Klienci i Użytkownicy mogą realizować swoje prawa dotyczące ich danych.
Swoje prawa Klienci i Użytkownicy mogą realizować przez zgłoszenia na adres
iod@doreczeniaelektroniczne.pl. Wystarczy, że Klient lub Użytkownik poinformuje KFJ o przyczynie wniosku i prawie, z którego chce skorzystać.
Jeśli KFJ uzna to za konieczne, aby móc zidentyfikować Klienta lub Użytkownika, KFJ może zadać Klientowi lub Użytkownikowi dodatkowe pytania lub poprosić o dostarczenie dokumentów potwierdzających tożsamość.
Zgodnie z przepisami RODO Klientom i Użytkownikom przysługuje:
Prawo do wyrażenia oraz cofnięcia zgód
Prawo dostępu do danych
Klient lub Użytkownik mają prawo uzyskać od KFJ informację, czy KFJ przetwa dane osobowe Klienta lub Użytkownika. Jeżeli ma to miejsce, Klient lub Użytkownik ma prawo do uzyskania:
● informacji o zasadach przetwarzania przez KFJ Danych Klientów i Użytkowników,
● dostępu do swoich Danych Osobowych,
● kopii swoich Danych.
Za pierwszą kopię danych KFJ nie pobiera opłaty. W przypadku kolejnych próśb o
wydanie kopii Danych, KFJ może pobrać opłatę w wysokości wynikającej z kosztów administracyjnych związanych z przygotowaniem tej informacji.
Prawo do sprostowania danych
Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”)
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania
Prawo do przenoszenia danych
Prawo do złożenia skargi do organu
Przechowywanie danych Klientów i Użytkowników
Dane osobowe Klientów będą przechowywane przez okres:
realizacji usługi;
niezbędny do przeprowadzenia postępowań reklamacyjnych i dochodzenia
roszczeń;przechowywania dowodów dla Usługi przez 36 miesięcy od dnia wystawienia dowodu.
Dane Osobowe Użytkowników, którzy nie są naszymi Klientami, przechowujemy przez czas odpowiadający cyklowi życia zapisanych na ich urządzeniach plików cookies. Szczegóły dotyczące sposobu korzystania przez KFJ z plików cookies znajdują się w Polityce dotyczącej cookies.
Dane Osobowe osób zapisanych do newsletterów KFJ lub osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie od KFJ materiałów marketingowych, będziemy przetwarzać do czasu rezygnacji z otrzymywania newslettera lub materiałów.
Po upływie powyższych terminów, Twoje dane zostaną zanonimizowane, za wyjątkiem następujących danych:
● imię,
● nazwisko,
● adres email,
● historia korzystania z Usługi,
● informacja o wyrażonych zgodach.
Dane te będziemy przechowywać jeszcze przez okres konieczny dla celów
rozpatrywania skarg, zgodności z przepisami podatkowo-księgowymi oraz obsługi roszczeń związanych z korzystaniem z Usługi.
Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych
Klient, który prowadzi działalność na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub w innych przypadkach, jeśli RODO ma zastosowanie do prowadzonej przez Klienta działalności, w toku korzystania z Usługi Klient powierza KFJ przetwarzanie Danych Osobowych na zasadach wskazanych w Regulaminie.
Przetwarzanie danych osobowych dzieci lub szczególne kategorie danych
KFJ nie przetwarza danych osobowych dzieci oraz nie zbiera szczególnych kategorii danych.
Usługa i Portal kierowane są do osób pełnoletnich, tj. takich, które ukończyły 18
(osiemnaście) lat. Rozpoczynając korzystanie z Usługi lub Portalu, Klient lub Użytkownik oświadcza jednocześnie, że ma ukończone 18 lat. KFJ prosi osoby małoletnie Osoby o nieudostępnianie KFJ żadnych informacji, w szczególności danych osobowych.
Ochrona danych osobowych Klientów i Użytkowników
KFJ wdrożyło odpowiednie i skuteczne środki zapewniające bezpieczeństwo danych osobowych Klientów i Użytkowników. Portal używa szyfrowanej transmisji danych oraz szyfrowanych baz danych co zapewnia ochronę danych identyfikujących Klientów i Użytkowników oraz znacząco utrudnia przechwycenie dostępu do Skrzynki przez nieupoważnione systemy lub osoby.
Aktualizacje Polityki prywatności
Stosownie do potrzeb KFJ może zmieniać i uzupełniać Politykę prywatności. O wszelkich zmianach lub uzupełnieniach KFJ poinformuje Użytkowników i Klientów poprzez zamieszczenie odpowiednich informacji na stronach Portalu, a w przypadku istotnych zmian KFJ może wysłać Klientom lub Użytkownikom także odrębne powiadomienia na wskazany adres email.
Polityka prywatności nie ogranicza żadnych uprawnień przysługujących Klientom i Użytkownikom zgodnie z Regulaminem oraz przepisami prawa.
Polityka Cookies
Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe wysyłane i przechowywane na
komputerze, smartfonie czy innym urządzeniu z którego Użytkownik lub Klient
łączy się z internetem.Pliki cookies pobierane są za pośrednictwem przeglądarki internetowej, podczas pierwszego wejścia na stronę.
Pliki cookies nie powodują zmian konfiguracyjnych w urządzeniu z którego
korzysta Użytkownik lub Klient, pliki pomagają w dostosowaniu zawartości strony internetowej do oczekiwań Użytkownika lub Klienta, ułatwiają nawigację na stronach i zapewniają skuteczność procedur bezpieczeństwa,Pliki cookies pozwalają KFJ ocenić, jakie są upodobania i oceny Użytkowników lub
Klientów, a także jak KFJ może ulepszać stronę internetową, dopasować
komunikację w Internecie dla Użytkownika lub Klienta
Stosowane są dwa rodzaje plików cookies:
Pliki cookies sesji to tymczasowe pliki cookies pozostające w pliku przeglądarki
użytkownika do momentu opuszczenia strony internetowej, są one obowiązkowe dla poprawnego działania niektórych aplikacji i poprawnego wyświetlania zawartości strony.Pliki cookies trwałe są wykorzystywane w celu uatrakcyjnienia strony dla
użytkownika. Tego rodzaju pliki pozostają w przeglądarce użytkownika znacznie dłużej. Okres ten zależy od dokonanych przez użytkownika ustawień przeglądarki internetowej. Pliki cookies trwałe pozwalają na przekazanie informacji do serwera KFJ przy każdych odwiedzinach strony. Pliki cookies trwałe nazywane są także „ciasteczkami śledzącymi”.
Cookies nie powodują zmian konfiguracyjnych w urządzeniu końcowym i
oprogramowaniu zainstalowanym na urządzeniu.
Usuwanie i blokada plików cookie:
Klient lub Użytkownik może zmienić sposób korzystania z plików cookie przez
przeglądarkę, w tym zablokować lub usunąć te, które pochodzą z witryn
internetowych KFJProces kontroli i usuwania plików cookie różni się w zależności od używanej
przeglądarki.
Szczegółowe informacje na ten temat można uzyskać, korzystając z funkcji Pomoc w swojej przeglądarce.
Kontakt
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące naszej Polityki prywatności lub przetwarzania Twoich danych osobowych, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@notaup.pl